In u periodu Covid-19 Cumu sustenemu i nostri clienti è mantenemu inseme à traversu u "Cool Winter"

Da DEC, 2019 u focu di Covid-19 in tuttu u mondu. L'ecunumia glubale in u "inguernu frescu" da avà. A maiò parte di i nostri clienti affruntà u grande prublema. Cume l'ordine ridutta, ritardu di consegna, costu prima, prublemi di finanziamentu ,U mercatu lucale rallenta o smette di correre è quasi tutte l'attività annullate. Da l'Asia à l'Europa à i Stati Uniti, tuttu u mercatu glubale face u grande prublema di più in più seriu. Semu esse u rolu di fornitore assai impurtante face ancu a stessa situazione, cum'è a prima. u costu di u materiale, u costu di l'accessori, u costu di tintura, u travagliu limitatu, u ritardu di fornitura di materiale è parechji prublemi. linea, linea di fornitore di materia prima, linea di risorse è cusì.Dopu à l'aghjustamentu di a serie è i movimenti mantenemu u prezzu è a produzzione stabile. stabile per tutti i nostri clienti.

Intantu, furnimu u novu serviziu per MOQ bassu è chjucu per i clienti ponu fà l'affari veloci per adattà u mercatu globale. Questu aiuterà i clienti à un serviziu megliu per i picculi clienti lucali è fà l'affari veloci. In questa nova era, l'affari veloci è novi. U modu hè un rolu più impurtante in u mondu. Quandu a maiò parte di i fornitori necessitanu u grande MOQ per i clienti, avemu lanciatu u picculu serviziu MOQ faccia à i nostri tutti i clienti. Avemu parechji stili è culori materiali risorsa di scorta per i clienti sceltu è furnisce à u mercatu lucale. fast.This hè u nostru vantaghju è mantene u rolu di capimachja in tutti i supply area.Besides avemu aghjunghje più tempu è investimentu à u pruduttu novu è high-tech serie di i clienti megliu allargate in u so mercatu lucale è vince u rolu di capu.
Di sicuru, intantu, i nostri clienti ci dannu ancu assai supportu, cum'è pagamentu avanzatu, mettenu u nostru pruduttu per esse priorità in a linea di produttu.

Continueremu avanti è mantenemu inseme cù i nostri clienti in u futuru.


Tempu di post: 29-oct-2021