A manta di corallo hè dannosa per u corpu umanu

Manta di corallo per cumprà u metudu, manta di corallo dannusu à u corpu umanu?A manta di lana di corallo hè una cuperta di lana di corallo cumunimenti usata in i prudutti di tessili di casa, a superficia di a manta hè ricca di peluche, hè ricca di elasticu sensu plump, avà ci hè una manta di lana di corallo, hè l'ultimu materiale di manta in Cina, hè ancu assai populari. , Allora chì sò i metudi di cumprà una manta di lana di corallo?

A manta di corallo hè dannosa per u corpu umanu

Cumu cumprà una manta di lana di corallo

1. Fighjate à u sensu

U suede deve esse suave è cunfortu à toccu.Ovviamente, a tintura è a finitura di u tessulu ùn hè micca bonu, sensu ruvida, senza cunfortu.

2, fighjate à u stilu

U culore di u mudellu deve esse piacevule è piacevule à l'ochju, è a faccia di lana deve esse elastica.

3. Fighjate à a taglia

A dimensione dipende da quale l'utiliza o ciò chì face.Per esempiu, a manta di u zitellu in Cina hè generalmente 90cm * 110cm in size.A dimensione per i zitelli hè generalmente 100cm * 140cm, è per adulti, 150cm * 200cm hè utilizatu.230 cm o più longu pò esse usatu per quelli alti.Se u velluto di corallo hè utilizatu cum'è un fogliu, una manta larga di 1,8 m pò esse usata per un lettu di 1,5 m;Un lettu di 1,8 metri di larghezza pò esse sceltu.

4, fighjate à u grossu

U gruixu deve esse moderatu, a manta hè troppu grossa è troppu grande, a pulizia hè assai difficiule;Troppu magre per mantene caldu.Vulete aduprà doppia strata aghjunghje grossa cumunimenti in l'inguernu, in a stanza di l'aria condizionata, a fini di a primavera o u principiu di u vaghjimu pò usà capelli unicu strati di doppia faccia.

5, fighjate a qualità di u travagliu

A bona qualità di travagliu in più di sentu dolce, a cucitura hè forte, u bordu deve esse pulito, a superficia di a manta deve esse pulita, intacta, ùn lasciate micca i capelli!

Cumu pulisce e coperte di lana di corallo

Ùn aduprate micca a lavatrice per asciucà a manta, ma asciugà a manu.Manta hè datu priurità à cù ombra secca, pò tene à l 'apparizione di manta più cusì, ancu ùn perde a lana facilmente, u culore è lustru hè luminoso.Se vulete fà chì a vostra manta si senti più liscia dopu à lavà, aghjunghje circa unu o dui l'acitu biancu à u vostru lavatu finali per fà vede più luminoso.


Tempu di Postu: Feb-12-2022